Soeters Car Electronics
SOETERS CAR ELECTRONICS
MAATWERK VOOR ONZE WERKPLAATS
Voor Soeters Car Electronics heeft ZCORE een maatwerktraject ontwikkeld. Soeters is een inbouwspecialist die met diverse monteurs aan projecten werkt, zowel in de werkplaats van Soeters als op locatie. Soeters maakt een offerte, plant het project in, monteurs hebben de agenda en werkbon op mobiel of tablet bij de hand en voeren de werkzaamheden uit. De factuur wordt met een druk op de knop gegenereerd en de klant wordt via de website op de hoogte gehouden?
ZCORE e+
De VerwonderinG heeft gekozen voor ZCORE e+. Bij ZCORE e+ bouwen wij een op maat gemaakte website/webwinkel voor u. Uw producten, contacten en andere data wordt geïmporteerd vanuit uw bestaande systemen en we zorgen ervoor dat het systeem en webwinkel op uw situatie wordt aangepast. Alles wordt kant-en-klaar opgeleverd en u kunt direct aan de slag.

WEBSITE
ZCORE heeft de website van Soeters op maat gebouwd. De website bevat niet alleen de standaard ZCORE webwinkel, maar ook diverse landingspagina’s. Dit zijn pagina’s die gaan over een merk of specifieke productgroep met informatie, een catalogus en uitgelichte producten.
Soeters Car Electronics heeft zelf de afbeeldingen en teksten aangeleverd. Het is ook mogelijk dat wij de vormgeving en teksten van uw site verzorgen. Voor meer informatie zie het menu Diensten.
OFFERTE
Via het loginscherm op de website van de verwondering loggen zowel klanten als de beheerder van ZCORE in. Wanneer als beheerder wordt ingelogd dan wordt automatisch ZCORE geladen. Wanneer een klant inlogt dan komt hij in het accountgedeelte waar hij zijn instellingen kan aanpassen, bestellingen kan inzien en facturen kan downloaden.


PLANNING
Een traditionele webwinkel bevat 1 pagina waar alle producten en filters op te vinden zijn. Met ZCORE bent u niet beperkt tot alleen de traditionele opzet, maar kunt u zelf bepalen waar producten geladen moeten worden zoals in pagina’s over productcategoriën, merken of bijvoorbeeld in een nieuwsbericht.
Vanuit ZCORE is eenvoudig te bepalen welke producten zichtbaar moeten zijn in uw webwinkel en welke producten waar moeten komen.
AGENDA EN WERKBON
De VerwonderinG maakt veel gebruik van sociale media. Via ZCORE kunnen in een handomdraai nieuwsberichten worden opgesteld die gedeeld worden op Sociale Media. Bijvoorbeeld over een nieuw product dat dan ook direct besteld kan worden. Op het moment dat het bericht wordt gepubliceerd kan de VerwonderinG ervoor kiezen het direct te plaatsen op Facebook, Instagram, Twitter. Hiermee wordt een hoop tijd uitgespaard.


FACTUREN
De VerwonderinG houdt zelf haar website/webwinkel bij. Daarbij moet gedacht worden aan het plaatsen van berichten, het aanpassen van visuals of het aanpassen van de openingstijden. Het aanpassen van deze elementen gebeurt ook gewoon vanuit de ZCORE interface.
KLANTENPAGINA
Op de website van de VerwonderinG is een contactformulier waar klanten een vraag kunnen stellen. Daarnaast is er een optie voor het inschrijven op de Nieuwsbrief van de verwonderinG. Wanneer een bezoeker zijn gegevens achterlaat worden deze opgeslagen in een mailinglijst binnen ZCORE. Wanneer iemand iets besteld dan wordt automatisch een klantaccount aangemaakt. Vanuit de winkel worden eveneens contactgegevens van klanten geregistreerd. Al deze adressen zijn vervolgens beschikbaar voor mailings en andere doeleinden.


WEBWINKEL
De VerwonderinG stuurt twee maal per maand een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan de VerwonderinG haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.
Vanuit de mailingmodule kan de Verwondering eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.
DOWNLOAD FACTUREN
Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van de VerwonderinG toegang tot hun klantaccount. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.
Vanuit het orderbeer kan de VerwonderinG met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.


MEGA MENU
Voor de website is gekozen voor een zogenaamd ‘Mega Menu’. Dat wil zeggen dat onder het menu webshop een breed menu uitklapt met alle verschillende productcategoriën. Wanneer de bezoeker een bepaalde categorie opent worden automatisch alle filters die bij die categorie horen getoond.
ZCORE SUPPORT
De VerwonderinG heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Schoenmakerij Patrick Heubel
SCHOENMAKERIJ PATRICK HEUBEL
GEEN TIJD MEER KWIJT AAN MIJN ADMINISTRATIE
Wij gebruikten al jaren hetzelfde systeem om onze reparaties mee te administreren. Dat was een losstaand systeem dat niet meer deed dan het uitprinten van bonnen. Met ZCORE hebben we een systeem gekregen waar we veel meer mee kunnen doen. Daarnaast zijn mijn website en webwinkel onder handen genomen door ZCORE en al mijn verkopen, online en in mijn winkel, worden direct doorgeboekt naar mijn administratie. Vroeger moest ik iedere avond mijn administratie doen, nu kan ik ‘s-avonds gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Daarom beveel ik ZCORE aan iedereen van harte aan.
ZCORE PLUS
Schoenmakerij Heubel heeft gekozen voor ZCORE +. Bij ZCORE + bouwen wij een op maat gemaakte website/webwinkel voor u. Uw producten, contacten en andere data wordt geïmporteerd vanuit uw bestaande systemen en we zorgen ervoor dat het systeem en webwinkel op uw situatie wordt aangepast. Alles wordt kant-en-klaar opgeleverd en u kunt direct aan de slag.

WEBSITE
ZCORE heeft de website van de Schoenmakerij Patrick Heubel op maat gebouwd. De website bevat niet alleen de standaard ZCORE webwinkel, maar ook diverse landingspagina’s. Dit zijn pagina’s die gaan over een merk of specifieke productgroep met informatie, een catalogus en uitgelichte producten.
ZCORE heeft de afbeeldingen en teksten geleverd. Voor meer informatie zie het menu Diensten.
INLOGGEN
Via het loginscherm op de website van de schoenmakerijheubel loggen zowel klanten als de beheerder van ZCORE in. Wanneer als beheerder wordt ingelogd dan wordt automatisch ZCORE geladen. Wanneer een klant inlogt dan komt hij in het accountgedeelte waar hij zijn instellingen kan aanpassen, bestellingen kan inzien en facturen kan downloaden.


PRODUCTEN OP DIVERSE PLAATSEN
Een traditionele webwinkel bevat 1 pagina waar alle producten en filters op te vinden zijn. Met ZCORE bent u niet beperkt tot alleen de traditionele opzet, maar kunt u zelf bepalen waar producten geladen moeten worden zoals in pagina’s over productcategoriën, merken of bijvoorbeeld in een nieuwsbericht.
Vanuit ZCORE is eenvoudig te bepalen welke producten zichtbaar moeten zijn in uw webwinkel en welke producten waar moeten komen.
PROMOTIES VIA SOCIALE MEDIA
Schoenmakerij Heubel maakt gebruik van sociale media. Via ZCORE kunnen in een handomdraai nieuwsberichten worden opgesteld die gedeeld worden op Sociale Media. Bijvoorbeeld over een nieuw product dat dan ook direct besteld kan worden. Op het moment dat het bericht wordt gepubliceerd kan Schoenmakerij Heubel ervoor kiezen het direct te plaatsen op Facebook, Instagram, Twitter. Hiermee wordt een hoop tijd uitgespaard.


BEHEER WEBSITE
Schoenmakerij Heubel houdt zelf haar website/webwinkel bij. Daarbij moet gedacht worden aan het plaatsen van berichten, het aanpassen van visuals of het aanpassen van de openingstijden. Het aanpassen van deze elementen gebeurt ook gewoon vanuit de ZCORE interface.
CONTACTGEGEVENS
Op de website van Schoenmakerij Heubel is een contactformulier waar klanten een vraag kunnen stellen. Daarnaast is er een optie voor het inschrijven op de Nieuwsbrief van Schoenmakerij Heubel. Wanneer een bezoeker zijn gegevens achterlaat worden deze opgeslagen in een mailinglijst binnen ZCORE. Wanneer iemand iets besteld dan wordt automatisch een klantaccount aangemaakt. Vanuit de winkel worden eveneens contactgegevens van klanten geregistreerd. Al deze adressen zijn vervolgens beschikbaar voor mailings en andere doeleinden.


MAILINGS
Schoenmakerij Heubel stuurt twee maal per maand een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan Schoenmakerij Heubel haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.
Vanuit de mailingmodule kan Schoenmakerij Heubel eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.
KLANTENPAGINA
Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van Schoenmakerij Heubel toegang tot hun klantaccount. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.
Vanuit het orderbeer kan Schoenmakerij Heubel met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.


ZCORE SUPPORT
Schoenmakerij Heubel heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.
LIVE DEMO
Wilt een (online) demo zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
De haan Werken | Aannemer
GRAFISCH ONTWERP
DE HAAN WERKEN
Voor De Haan Werken hebben we de website gebouwd en vormgegeven. Daarnaast hebben we ervoor gezorgd dat de website goed vindbaar is op zoekmachines.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
DS Motors | Automotive
GRAFISCH ONTWERP
DS MOTORS
Voor DS Motors hebben wij de huisstijl ontworpen. Daarnaast hebben we de website ontwikkeld met daarbij een op maat gemaakte offerte-module. Naast de digitale uitingen heeft ZCORE ook getekend voor het ontwerp en de productie van diverse drukwerk-items.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Complement-r | Arbeidsdeskundige
GRAFISCH ONTWERP
COMPLEMENT_R
Voor Complement-R hebben we de huisstijl en website vormgegeven en ontwikkeld.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Ezelsoor | Copywriter
GRAFISCH ONTWERP
LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.