DE VERWONDERING
TWEE WEBWINKELS IN ÉÉN
Ik ben Annemie Franssen en 25 jaar geleden ben ik Mipasión begonnen door mijn passie voor dansen. In de die 25 jaar is Mipasión een begrip geworden in de wereld van de Salsa, Tango en Merengue. Naast dansschoenen verkocht ik ook steeds meer kleding. Ik was dus op zoek naar een manier waarop ik schoenen en mode in 1 webwinkel kon verkopen. Met ZCORE heb ik niet alleen 2 webwinkels, maar ook een kassa, voorraadsysteem, klantsysteem en mailingsysteem. Ik beveel iedereen die op zoek is naar een alles-in-een-systeem ZCORE van harte aan!
ZCORE e+
Mipasión heeft gekozen voor ZCORE e+. Bij ZCORE e+ bouwen wij een op maat gemaakte website/webwinkel voor u. Uw producten, contacten en andere data wordt geïmporteerd vanuit uw bestaande systemen en we zorgen ervoor dat het systeem en webwinkel op uw situatie wordt aangepast. Alles wordt kant-en-klaar opgeleverd en u kunt direct aan de slag.

TWEE WEBWINKELS
ZCORE heeft de website van Mipasión op maat gebouwd. De website bevat diverse landingspagina’s. Op die manier worden de schoenen en damesmode op verschillende pagina’s verkocht.
Mipasión heeft zelf de afbeeldingen en teksten aangeleverd. Het is ook mogelijk dat wij de vormgeving en teksten van uw site verzorgen. Voor meer informatie zie het menu Diensten.
KASSA
Via het loginscherm op de website van de verwondering loggen zowel klanten als de beheerder van ZCORE in. Wanneer als beheerder wordt ingelogd dan wordt automatisch ZCORE geladen. Wanneer een klant inlogt dan komt hij in het accountgedeelte waar hij zijn instellingen kan aanpassen, bestellingen kan inzien en facturen kan downloaden.


WINKELPROMOTIES
Een traditionele webwinkel bevat 1 pagina waar alle producten en filters op te vinden zijn. Met ZCORE bent u niet beperkt tot alleen de traditionele opzet, maar kunt u zelf bepalen waar producten geladen moeten worden zoals in pagina’s over productcategoriën, merken of bijvoorbeeld in een nieuwsbericht.
Vanuit ZCORE is eenvoudig te bepalen welke producten zichtbaar moeten zijn in uw webwinkel en welke producten waar moeten komen.
PROMOTIES VIA SOCIALE MEDIA
Mipasión maakt veel gebruik van sociale media. Via ZCORE kunnen in een handomdraai nieuwsberichten worden opgesteld die gedeeld worden op Sociale Media. Bijvoorbeeld over een nieuw product dat dan ook direct besteld kan worden. Op het moment dat het bericht wordt gepubliceerd kan de Mipasión ervoor kiezen het direct te plaatsen op Facebook, Instagram, Twitter. Hiermee wordt een hoop tijd uitgespaard.


BEHEER WEBSITE
Mipasión houdt zelf haar website/webwinkel bij. Daarbij moet gedacht worden aan het plaatsen van berichten, het aanpassen van visuals of het aanpassen van de openingstijden. Het aanpassen van deze elementen gebeurt ook gewoon vanuit de ZCORE interface.
CONTACTGEGEVENS
Op de website van Mipasión is een contactformulier waar klanten een vraag kunnen stellen. Daarnaast is er een optie voor het inschrijven op de Nieuwsbrief vanMipasión. Wanneer een bezoeker zijn gegevens achterlaat worden deze opgeslagen in een mailinglijst binnen ZCORE. Wanneer iemand iets besteld dan wordt automatisch een klantaccount aangemaakt. Vanuit de winkel worden eveneens contactgegevens van klanten geregistreerd. Al deze adressen zijn vervolgens beschikbaar voor mailings en andere doeleinden.


MAILINGS
Mipasión stuurt regelmatig een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan de Mipasión haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.
Vanuit de mailingmodule kan Mipasión eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.
KLANTENPAGINA
Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van Mipasión toegang tot hun klantaccount. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.
Vanuit het orderbeer kan Mipasión met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.


MERKENPAGINA’S
Met de ZCORE webwinkel kunt u producten of productcategoriën laden op bepaalde pagina’s. Voor Arice Damesmode hebben we verschillende ‘merkenpagina’s’ opgezet waar de producten van dat betreffende merk worden getoond. Op deze manier wordt de website veel meer een etalage met verschillende pagina’s die over verschillende producten gaan.
ZCORE SUPPORT
De VerwonderinG heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Kris Wolf | Damesmode
cases
Suzan Delfani | Edelsmid
cases
Frissen Pieters | Bloemen
cases • ontwerp
AZ Onderdelen
cases