Kris Wolf drukwerk
DRUKWERK
INSTORE COMMUNICATIE KRIS WOLF
Met ZCORE heeft u alle instrumenten in handen om de relatie met klanten die in uw winkel komen onlmine uit te bouwen. Instore communicatie is daar een belangrijk hulpmiddel hierbij. Voor Kris Wolf hebben we diverse items ontwikkeld die gebruikt worden om klanten die in de winkel komen naar de webwinkel te ‘lokken’.
LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Hotel Zenden
HOTEL ZENDEN
DESIGN HOTEL EN SPORTCLUB
Voor hotel & sportclub Zenden in Maastricht hebben we de website gebouwd en ontworpen.
Daarnaast hebben we divers drukwerk verzorgd en ervoor gezorgd dat de website in de top 10 van Google staat als je zoekt op onder andere ‘design hotel Maastricht’.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Teso Telemedicine
GRAFISCH ONTWERP
TESO TELEMEDICINE
Voor Teso Telemedicine hebben wij de huisstijl, website en sociale media ontwikkeld en vormgegeven.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Innovation Circle | Consultancy
GRAFISCH ONTWERP
INNOVATION CIRCLE
Voor Innovation Circle hebben we de huisstijl en website ontwikkeld en ontworpen. Daarnaast hebben we een innovation-scan ontwikkeld die klanten online kunnen invullen.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Suzan Delfani | Edelsmid
SUZAN DELFANI
MINDER TIJD KWIJT AAN MIJN ADMINISTRATIE
Voordat ik met ZCORE ben gaan werken deed ik alles met de hand. Ik schreef een bonnetje uit als een klant iets kocht in mijn altelier en boekte dat daarna in mijn boekhouding. Daarnaast beheerde ik mijn webwinkel apart. Dat is nu verleden tijd. Met ZCORE kan ik mij volledig concentreren op mijn vak Edelsmid. Wanneer ik iets verkoop registreer ik dat via de kassa en de verkoop wordt automatisch in mijn boekhouding verwerkt. Ik hoef alleen nog mijn inkopen te boeken. Superhandig én tijdsbesparend.
INTEGREER ZCORE MET UW BOEKHOUDING
Suzan Delfani heeft gekozen voor ZCORE inclusief de boekhoudmodule van q-invoice. Dat betekent dat iedere verkoop automatisch naar de juiste grootboekrekeningen in het boekhoudpakket wordt geboekt. ZCORE integreert ook met andere boekhoudprogramma’s waaronder Exact, Twinfield en Davilex. Gebruikt u een ander boekhoudprogramma? Informeer dan naar de mogelijkheden om uw boekhoudprogramma met ZCORE te integreren.

WEBSITE
Voor Suzan Delfani heeft ZCORE Plus opgezet. Daartoe hebben we een website op maat ontwikkeld, inclusief visuals zoals de headers en fotografie.
Suzan Delfani heeft ervoor gekozen om haar boekhouding te automatiseren via Zcore. Vanuit de kassa registreert Suzan de verkopen die direct naar de juiste grootboekrekeningen worden doorgeboekt.
UW BOEKHOUDING ZELF DOEN
Zelf uw boekhouding doen hoeft niet moeilijk te zijn. Met q-invoice heeft u in elk geval een goede basis en bepaalt u zelf hoeveel u zelf doet en waar u uw boekhouder bij betrekt. Maak bijvoorbeeld zelf uitgebreide rapportages en deel deze met uw boekhouder. Of geef uw boekhouder toegang tot ZCORE. Alle benodigde informatie kan vanuit de boekhoudmodule worden geëxporteerd naar bijvoorbeeld Excel zodat uw boekhouder de transacties kan importeren in zijn boekhoudprogramma.


VAN KASSA OF WEBWINKEL NAAR BOEKHOUDING
Binnen ZCORE worden uw verkopen (via de kassa én webwinkel) direct doorgeboekt naar de boekhouding. U hoeft alleen nog uw inkopen te boeken. Uw boekhouder kan vervolgens de jaarrekeningen opmaken. Op die manier bespaart u veel tijd én geld.
BTW-AANGIFTE
Via Q-invoice kunt u automatisch uw BTW rapportage opstellen. Alle verkopen, vanuit uw winkel én vanuit uw webwinkel, worden automatisch doorgeboekt naar de boekhouding. De BTW wordt geregistreerd aan de hand van het BTW-percentage waaronder de verkoop is geregistreerd. De BTW over de inkoop wordt berekend aan de hand van de inkopen die u zelf invoert en het BTW-percentage dat u hanteert bij het inboeken van de inkopen.


BANKAFSCHRIFTEN
Via de boekhoudmodule worden betalingen geboekt. Via het debiteuren/crediteuren rapport is te allen tijde te bepalen welke posten nog openstaan.
RESULTATENREKENING
Wanneer u ZCORE inclusief de boekhoudmodule gebruikt dan kunt u altijd de resultatenrekening opstellen. Daarop staan al uw verkopen, uitgesplitst naar de juiste omzetgroepen en uw kosten, uitgesplitst naar de juiste kostengroepen. Onderaan het rapport vindt u het resultaat. U heeft dus altijd inzichtelijk wat uw omzet en kosten zijn en waar die omzet en kosten vandaan komen.


INKOOPFACTUREN
Zoals aangegeven worden alle verkopen automatisch doorgeboekt naar uw boekhouding. De inkopen worden afzonderlijk ingevoerd. Dat is op zich niet veel werk want u kunt eenvoudig eerdere facturen dupliceren en meestal heeft u maandelijks dezelfde soort inkopen. Wanneer u een factuur dupliceert worden de boekingsregels, inclusief de grootboekrekeningen gekopieerd. U hoeft dus alleen het factuurnummer, het bedrag en eventueel de omschrijving aan te passen.
KASBOEK
Suzan Delfani haalt regelmatig bedragen uit kas om de lunch of andere inkopen mee te bekostigen. Deze uit-kas-transacties worden via de kassa geregistreerd. ZCORE bevat een kasrapport waar het beginsaldo van de kas wordt gesaldeerd met de inkomsten per kas en de uitgaven per kas. Het eindsaldo is het bedrag dat in kas behoort te zijn. Het rapport laat precies zien welke kosten zijn gemaakt. Aan de hand van dit rapport kunt u maandelijks de kastransacties in uw boekhouding verwerken.


OVERIGE FUNCTIONALITEIT
Suzan Delfani heeft uiteraard de beschikking over alle ZCORE functionaliteit zoals de kassa, productbeheer, klantbeheer, mailingmodule en nog veel meer. Voor een compleet overzicht verwijzen we naar de case van Schoenmakerij Heubel waar uitgebreid beschreven is hoe een en ander werkt en wat het systeem allemaal biedt.
ZCORE SUPPORT
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO
Wilt een demo zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
KBW Advocaten
GRAFISCH ONTWERP
KBW ADVOCATEN
Voor KBW Advocaten hebben we de huisstijl ontworpen en de website ontwikkeld. Bovendien hebben we alle sociale media kanalen opgezet en ervoor gezorgd dat alle uitingen er hetzelfde uitzien.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Arice damesmode & schoenen
DE VERWONDERING
TWEE WEBWINKELS IN ÉÉN
Ik ben Annemie Franssen en 25 jaar geleden ben ik Mipasión begonnen door mijn passie voor dansen. In de die 25 jaar is Mipasión een begrip geworden in de wereld van de Salsa, Tango en Merengue. Naast dansschoenen verkocht ik ook steeds meer kleding. Ik was dus op zoek naar een manier waarop ik schoenen en mode in 1 webwinkel kon verkopen. Met ZCORE heb ik niet alleen 2 webwinkels, maar ook een kassa, voorraadsysteem, klantsysteem en mailingsysteem. Ik beveel iedereen die op zoek is naar een alles-in-een-systeem ZCORE van harte aan!
ZCORE e+
Mipasión heeft gekozen voor ZCORE e+. Bij ZCORE e+ bouwen wij een op maat gemaakte website/webwinkel voor u. Uw producten, contacten en andere data wordt geïmporteerd vanuit uw bestaande systemen en we zorgen ervoor dat het systeem en webwinkel op uw situatie wordt aangepast. Alles wordt kant-en-klaar opgeleverd en u kunt direct aan de slag.

TWEE WEBWINKELS
ZCORE heeft de website van Mipasión op maat gebouwd. De website bevat diverse landingspagina’s. Op die manier worden de schoenen en damesmode op verschillende pagina’s verkocht.
Mipasión heeft zelf de afbeeldingen en teksten aangeleverd. Het is ook mogelijk dat wij de vormgeving en teksten van uw site verzorgen. Voor meer informatie zie het menu Diensten.
KASSA
Via het loginscherm op de website van de verwondering loggen zowel klanten als de beheerder van ZCORE in. Wanneer als beheerder wordt ingelogd dan wordt automatisch ZCORE geladen. Wanneer een klant inlogt dan komt hij in het accountgedeelte waar hij zijn instellingen kan aanpassen, bestellingen kan inzien en facturen kan downloaden.


WINKELPROMOTIES
Een traditionele webwinkel bevat 1 pagina waar alle producten en filters op te vinden zijn. Met ZCORE bent u niet beperkt tot alleen de traditionele opzet, maar kunt u zelf bepalen waar producten geladen moeten worden zoals in pagina’s over productcategoriën, merken of bijvoorbeeld in een nieuwsbericht.
Vanuit ZCORE is eenvoudig te bepalen welke producten zichtbaar moeten zijn in uw webwinkel en welke producten waar moeten komen.
PROMOTIES VIA SOCIALE MEDIA
Mipasión maakt veel gebruik van sociale media. Via ZCORE kunnen in een handomdraai nieuwsberichten worden opgesteld die gedeeld worden op Sociale Media. Bijvoorbeeld over een nieuw product dat dan ook direct besteld kan worden. Op het moment dat het bericht wordt gepubliceerd kan de Mipasión ervoor kiezen het direct te plaatsen op Facebook, Instagram, Twitter. Hiermee wordt een hoop tijd uitgespaard.


BEHEER WEBSITE
Mipasión houdt zelf haar website/webwinkel bij. Daarbij moet gedacht worden aan het plaatsen van berichten, het aanpassen van visuals of het aanpassen van de openingstijden. Het aanpassen van deze elementen gebeurt ook gewoon vanuit de ZCORE interface.
CONTACTGEGEVENS
Op de website van Mipasión is een contactformulier waar klanten een vraag kunnen stellen. Daarnaast is er een optie voor het inschrijven op de Nieuwsbrief vanMipasión. Wanneer een bezoeker zijn gegevens achterlaat worden deze opgeslagen in een mailinglijst binnen ZCORE. Wanneer iemand iets besteld dan wordt automatisch een klantaccount aangemaakt. Vanuit de winkel worden eveneens contactgegevens van klanten geregistreerd. Al deze adressen zijn vervolgens beschikbaar voor mailings en andere doeleinden.


MAILINGS
Mipasión stuurt regelmatig een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan de Mipasión haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.
Vanuit de mailingmodule kan Mipasión eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.
KLANTENPAGINA
Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van Mipasión toegang tot hun klantaccount. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.
Vanuit het orderbeer kan Mipasión met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.


MERKENPAGINA’S
Met de ZCORE webwinkel kunt u producten of productcategoriën laden op bepaalde pagina’s. Voor Arice Damesmode hebben we verschillende ‘merkenpagina’s’ opgezet waar de producten van dat betreffende merk worden getoond. Op deze manier wordt de website veel meer een etalage met verschillende pagina’s die over verschillende producten gaan.
ZCORE SUPPORT
De VerwonderinG heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Frissen Pieters | Bloemen
FRISSEN PIETERS
BLOEMENWINKEL
DIRECT AAN DE SLAG
Vroeger gebruikte we een ouderwetse kassa om af te rekenen. Toen we onze tweede winkel ‘de Bloombar’ openden wilden we graag de omzetten dagelijks in kaart hebben. Vandaar dat we voor ZCORE hebben gekozen. Naast het kassasysteem heeft ZCORE ook ons logo, de webwinkel en divers drukwerk verzorgd.
ZCORE BASIC
Frissen Pieters gebruikt ZCORE Basic. Frissen Pieters gebruikt geen voorraadsysteem, alleen de ZCORE kassa en het gebruikerssysteem.

WEBSITE
ZCORE heeft de website van Frissen Pieters ontworpen. Deze website is op het moment nog niet geïntegreerd met ZCORE aangezien Frissen Pieters vooralsnog alleen de kassa- en rapportagefunctionaliteit gebruikt. ZCORE heeft wel de vormgeving van de website en divers drukwerk geleverd.
POINT OF SALE
Via het loginscherm op de website van de verwondering loggen zowel klanten als de beheerder van ZCORE in. Wanneer als beheerder wordt ingelogd dan wordt automatisch ZCORE geladen. Wanneer een klant inlogt dan komt hij in het accountgedeelte waar hij zijn instellingen kan aanpassen, bestellingen kan inzien en facturen kan downloaden.


Z-RAPPORTAGE
Aan het einde van de dag draaien de medewerkers van de Bloombar het dagrapport uit. Ook Michel Smeets, eigenaar van de Bloombar, heeft vanuit zijn kantoor of via zijn mobiele telefoon altijd de omzet van zijn winkel inzichtelijk. Het dagrapport geeft de omzet, uitgesplitst naar betaalmethode. Bovendien worden alle individuele boekingen getoond en wordt onderaan het rapport een tabel getoond waarin de omzet wordt uitgesplitst naar categorie.
ZCORE SUPPORT
Frissen Pieters heeft uiteraard de beschikking over alle functionaliteit binnen ZCORE zoals de kassa, het voorraadsysteem en alle rapportages.
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.


BRIEFPAPIER
ZCORE heeft diverse drukwerk items ontwikkeld waaronder het briefpapier van de Bloombar.
Klik hier om meer voorbeelden van drukwerk van de Bloombar te bekijken.
LIVE DEMO
Wilt een demo zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
AZ Onderdelen
AZ ONDERDELEN
MEER OMZET VAN BESTAANDE KLANTEN
In mijn onderdelenwinkel in Maastricht verkoop ik meer dan 5000 elektrische onderdelen en aanverwante producten uit voorraad. Daarnaast leveren wij onderdelen op bestelling. Via onze website kunnen klanten onderdelen bestellen. We hebben ook veel zakelijke klanten die via hun account op onze website hun facturen kunnen downloaden en de status van bestellingen kunnen inzien.
ZCORE e+
AZ Onderdelen heeft gekozen voor ZCORE e-plus. Bij ZCORE e-plus bouwen wij een op maat gemaakte website/webwinkel voor u. Uw producten, contacten en andere data wordt geïmporteerd vanuit uw bestaande systemen en we zorgen ervoor dat het systeem en webwinkel op uw situatie worden aangepast. Alles wordt kant-en-klaar opgeleverd en u kunt na oplevering direct aan de slag.

WEBSITE
ZCORE heeft de website van AZ-onderdelen op maat gebouwd. De website bevat niet alleen de standaard ZCORE webwinkel, maar ook diverse landingspagina’s. Dit zijn pagina’s die gaan over een merk of specifieke productgroep met informatie, een catalogus en uitgelichte producten.
AZ-onderdelen heeft zelf de afbeeldingen en teksten aangeleverd. Het is ook mogelijk dat wij de vormgeving en teksten van uw site verzorgen. Voor meer informatie zie het menu Diensten.
IMPORT VANUIT BESTAANDE SYSTEMEN
ZCORE heeft vanuit het ‘oude’ systeem van AZ Onderdelen alle producten geëxporteerd en vervolgens in het ZCORE systeem geïmporteerd. Daarnaast hebben wij het systeem voor AZ Onderdelen ingericht en alle hardware geconfigureerd.


PRODUCTEN OP DIVERSE PLAATSEN
Een traditionele webwinkel bevat 1 pagina waar alle producten en filters op te vinden zijn. Met ZCORE bent u niet beperkt tot alleen de traditionele opzet, maar kunt u zelf bepalen waar producten geladen moeten worden zoals in pagina’s over productcategorieën.
Vanuit ZCORE is eenvoudig te bepalen welke producten zichtbaar moeten zijn in uw webwinkel en welke producten waar moeten komen.
PROMOTIES VIA SOCIALE MEDIA
AZ-onderdelen maakt veel gebruik van sociale media. Via ZCORE kunnen in een handomdraai nieuwsberichten worden opgesteld die gedeeld worden op Sociale Media. Bijvoorbeeld over een nieuw product dat dan ook direct besteld kan worden. Op het moment dat het bericht wordt gepubliceerd kan de AZ-Onderdelen ervoor kiezen het direct te plaatsen op Facebook, Instagram, Twitter. Hiermee wordt een hoop tijd uitgespaard.


ONDERDELEN BESTELLEN
Klanten van AZ Onderdelen kunnen via de website onderdelen bestellen. Wanneer er een aanvraag is gedaan is dit direct zichtbaar in het ZCORE beheersysteem. Vervolgens kan AZ Onderdelen een bestelling in het systeem plaatsen en de klant via de notities vanuit het bestelsysteem de klant op de hoogte houden.
LOGIN
Op de website van AZ Onderdelen is een contactformulier waar klanten een vraag kunnen stellen. Daarnaast is er een optie voor het inschrijven op de Nieuwsbrief van AZ Onderdelen. Wanneer een bezoeker zijn gegevens achterlaat worden deze opgeslagen in een mailinglijst binnen ZCORE. Wanneer iemand iets besteld dan wordt automatisch een klantaccount aangemaakt. Vanuit de winkel worden eveneens contactgegevens van klanten geregistreerd. Al deze adressen zijn vervolgens beschikbaar voor mailings en andere doeleinden.


MAILINGS
AZ Onderdelen stuurt twee maal per maand een mailing uit naar haar klanten via ZCORE. Door bepaalde segmentaties te maken kan AZ Onderdelen haar boodschap perfect afstemmen op de behoefte van haar klanten.
Vanuit de mailingmodule kan AZ Onderdelen eenvoudig producten vanuit de database laden in de nieuwsbrief.
KLANTENPAGINA
Geregistreerde klanten (via webwinkel of fysieke winkel) hebben via de website van AZ Onderdelen toegang tot hun klantaccount. Dit is voor AZ Onderdelen met name van belang voor de zakelijke klanten die zij bedienen. Hier kan men (adres)gegevens aanpassen, eerder gedane bestellingen raadplegen of facturen downloaden.
Vanuit het orderbeer kan AZ Onderdelen met een druk op de knop facturen genereren nadat een verkoop tot stand is gekomen.


ZCORE FUNCTIONALITEIT
ZCORE SUPPORT
Wanneer er vragen zijn dan worden deze gesteld via de ZCORE helpdesk. Deze bevat een ticketsysteem zodat ook de status van een probleem kan worden gezien.

LIVE DEMO
Wilt een demo zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen? Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.
Sartoriale | Kleding
DRUKWERK
INSTORE COMMUNICATIE SARTORIALE
Sartoriale heeft 2 winkels in Maastricht. ZCORE heeft de huisstijl ontwikkeld alsmede een aantal items die in de winkel gebruikt worden zoals kleding tags.
LIVE DEMO
Wilt een demo van een van onze medewerkers zodat wij direct antwoord kunnen geven op al uw vragen?
Maak dan een afspraak of lees verder voor meer informatie.